Laptop naar de klote

3 februari 2009 - Baden, Zwitserland

Ik ben pas twee dagen in het mooie Zwitserland, deal ik nu al met een pechverhaal.
Zat ik lekker achter mn laptopje, van één maand oud, mijn interview voor te bereiden voor mn scriptie. Ik schake het ding uit, start ie meteen vanuit zich zelf weer, inclusief vervelend geluid. Windows kon niet meer gestart worden en er waren problemen met de harde schijf.

Om een lang verhaal kort te maken, de hardeschijf is kapot en alle informatie is verloren.
De laptop ben ik nu minimaal 3 weken kwijt. En dit grapje gaat met 130 euro kosten. Het is
te hopen dat ik de schade kan verhalen bij HP.

Ik baal ontzettend... en ben tering boos... maarja wat heb ik daar nu aan.
Gelukkig kan ik werken op de computer van Werner en Claire. En kan ik nu het hele interview opnieuw schrijven en morgen moet ik de antwoorden handmatig verwerkeren.

1. Maartje:
    3 februari 2009
    Hey Phien,

wat kut zeg! En je was zo blij met je nieuwe laptop. Gelukkig kan je op de computer van de kennissen van je ouders :)

Ik begrijp dat je morgen een interview gaat doen? Heel veel suc6 daarmee!! Gaat vast helemaal lukken!

Liefs Maartje
  2. Katarina:
    4 februari 2009
    He Phien,

Wat een dikke pech zeg:(
    Misschien hier een tip uit eigen ervaring
    Je hebt er natuurlijk nog garantie op maar vaak moet je hem dan terug sturen naar de fabriek om hem daar te laten maken en accepeteren ze het niets als je het ergens anders laat doen.Want dan zal er wel eens mee geknoeid kunnen zijn.

Ik hoop voor je dat alles snel opgelsot word.
    Kop op -x- Kat
  3. Sylvia:
    4 februari 2009
    Hey wijffie,

Nou ik kwam eenbeetejlaat achter dat hier je blog was. Achter af wist ik het wel maar was het weer vergeten... tssss vreselijk mijn geheugen!
    Maar wat een avonturen allemaal zeg. Endat in de afgelopen 4 dagen jeetje... nou jah na vervelende dingen komen altijd de leuke dingen. Dus dat woorden top 3 maanden!! Ik ga je in de gaten houden!

Groetjes
    Kus