Kosheen

21 maart 2009 - Baden, Zwitserland

Jaja gister avond was het zover. Het concert van Kosheen! Ik ken alleen de bekende hitjes zoals Catch, Hide you en Suicide, maar dat mocht de pret niet drukken. Samen met Roland, my sort of swissbuddy, ging ik op stap. Eerst wat drinken in de hippe bar Mojo http://www.asian-food.ch/mojo/baden/mojo/index.php. Die bar für trendsetter. Jottum.

Het concert vond plaats in het Nordportal http://www.nordportal.ch/. Een soort melkweg achtig iets. Voor het concert begon werden we in de sfeer gebracht met electro dj's. Denk aan de Klinch avonden. Het was echt goede muziek en een super sfeer. Een lekkere dansavond weer. Het concert was ook gaaf, al hadden we beide het idee dat het niet echt een concert was. Eigenlijk leek het een hele lange mix. Van begin tot einde. Er was ook geen band, 2 dj's en de zangers. Ze zong live goed en maakte er een feestje van. Ze zong de bekende hitjes en daarna hoorde je niet meer veel van haar, alleen nog maar aa en ooo en yeah. We merkten ook niets dat ze opeens verdwenen was. Later dook ze op met krukken. We denken nu beide dat ze van het podium is geflikkerd.

De stapavonden beginnen vroeg in Zwitserland. Gisteren begonnen we om 22 uur al. Ze duren ook niet al te lang, 4 uur gaan de zaken weer dicht soms vroeger rond een uurtje of 2 al. Gisteren lag ik al om 3 uur in bed. Ik werd netjes met de auto thuis gebracht.
Ik wilde het wel lopen, heb ik al een keer gedaan. Is 20 minutjes ofzo. En jongstleden, 2 weken terug een meisjesverkrachter opgepakt. Die woonde echt heel erg dichtbij. Dus die lift was lekker veilig.

Vanavond gaat ik weer naar Zürich. Weer stappen. Ik heb het er maar druk mee. Volgende week dus maar rustig aan doen. Wat rijden de nachtbussen hier trouwens
Kwalitatief Uitermate Teleurtstellend. Half 2 en half 3 rijden ze. Terwijl je half 4 aankomt. Baden is dan toch net geen Amsterdam.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Katarina:
    22 maart 2009
    Lieve Phien,

Jeeee :D wat goed dat je zo'n lekker weekend hebt. En dat het 'concert'zo leuk was. Beetje balen van de bussen maar ala daar dan maar mee leren leven.
    Hier in NL is de lente volgens mij door gebroken :D reden voor een feestje. Ben gister met mijn schoonouders en mart zijn broers uit eten geweest :) erg lekker.
    Verder nieuwe plantjes in de tuin gezet roze en geel dus alles hier vleurig.
    tot mails (K) Kat
  2. Sophie:
    16 april 2009
    heey zus,

wel je blog een beetje bijhouden hoor ;)

Groetjes,

Sophie