het is alweer een tijdje geleden..

9 maart 2009 - Zurich, Zwitserland

Dat ik jullie verblijd heb met een leuk berichtje. Ik heb weinig motivatie om aan mijn scriptie te schrijven, laat staan voor een Blogbericht :P Enfin vandaag toch wat interviews verwerkt en dus maar ook voor het thuisfront een teken van leven.

De afgelopen 2 weken ben ik door Zwitserland gereisd voor mijn inteviews met musea. Ik ben naar Basel, Bern, Zürich en Chur geweest. Daarnaast had ik nog interviews in Baden. In totaal heb ik nu 6 musea geinterviewd. Nog 4 te gaan. En na de musea moet ik nog mensen van ICOM en de VMS (zwitserse museumvereniging) lasitgvallen.
Contacten leggen met de musea ging vrij makkelijk, tot nu toe heeft een museum niet gereageerd. Boeiend ik heb voor dat museum in de plaats 3 nieuwe gevonden. Ik hoop alleen dat ik makkelijk contact kan leggen met de museumvereniging. In Nederland lukt dat niet of nauwlijks, leuk als dat later je belangenvereniging is :S

Oh ja.. ik heb nog het Zwitserse nachtleven ontdekt. Ik ben in Zürich en in Winterthur uitgeweest. Dat was echt leuk. Ik was op stap met Engelsen.. dus succes verzekerd. Details ga ik niet geven verder. Daar mag je naar vragen. Josephine heeft zich goed gedragen :P;) Jullie kennen me toch?

1. Katarina:
    11 maart 2009
    MMH ..netjes gedragen jaa jaa...
    Wel fijn om te horen dat het goed gaat. Hoop voor je dat de museumverening makkelijk te bereiken is.

-xxx- Kat
  2. charlotte kamp:
    17 maart 2009
    Leuke foto's van Zug. Moeten we ook maar eens een keertje heen.
    Groetjes Mama