Tijd over

21 maart 2009 - Baden, Zwitserland

Zo ik zit nu al weer anderhalve maand in Zwitserland. Ik ben op de helft van mijn tijd. Heb 10 interviews met musea achter de rug. Rest mij nog 3 interviews. De Zwitserse Museumvereniging, de Zwitserse Museumpas en de webmaster van de Museumslupe. Volgende week gaan we het allemaal regelen. We ik praat nu al in de we vorm. Vreemd.
In Nederland komen dan ook nog twee interviews. De Nederlandse Museumvereniging en Bureau BOK die de website www.museumkinderen.nl gaat ontwerpen. Met de NMV is het moeilijk contact leggen. Eigenlijk vind ik het een zeer vervelend als je belooft ik help je en vervolgens niks meer van je laat horen. Naja ik blijf haar stalken. Yeah! Net als mijn scriptie begeleidster, die kan het contact ook niet al te denderend onderhouden. Als in helemaal niet.
En misschien nog een interview met het Museon. Ik denk dat ik dan wel genoeg informatie verzameld heb.
Maar in april kan ik naast het schrijven dus veel genieten van vrije tijd. Ik ga een weekendje naar Locarno in het italiaanse gedeelte. Naar Geneve. Overal naar plaatsen die ik nog nooit heb bezocht tijdens mijn leven in Zwitserland.
Eigenlijk moet ik dus nog best veel schrijven voor de scriptie. Als ik nu 3 weken elke dag mijn portie, ca 10 blz ofzo, schrijf dat ik het dan al af heb. Ach het moet pas begin juni ingeleverd zijn en dan kan ik de hele maand mei nog schrijven :P