Laptop deel 2234 a.

14 februari 2009 - Baden, Zwitserland

Ik had niet verwacht dat ik zoveel ellende aan dat ding zou beleven. Niet eens aan de laptop aanzich omdat ie niet aanwezig was. Eigenlijk meer aan de service van Hp en hoe irritatie wekkend zij aan het werk gaan.
Ten eerste duurde het sowieso 2 keer een half uur voordat ik iemand aan de lijn kreeg. En als je in de wacht staat, hoor je vaak slechte muziek, gelukkig geniet je nog enigzins van variatie. Bij HP Zwitserland speelt er continu slechts 1 nummer. Dat heb in het totaal 12 keer voorbij horen komen.. de volgende keer dat ik het hoor.. WAAHHH..!!! Ik wil dan niet weten wat er met mij gebeurt :P

Vandaag ging ik de laptop bij de post ophalen. Yeah eindelijk heb ik mijn zorgenkindje weer thuis. Echter niet compleet.. zijn ze vergeten de accu mee te sturen. :(:S Ik twijfelde nog of ik hem zou mee sturen. Dat moet je dus nooit doen..
Omdat het zaterdag en dus weekend is, kun je ze telefonisch niet bereiken... dat wordt dus weer wachten tot maandag.. En dan hoop ik dat ik dat ding zo snel binnen heb. De juiste lader.. ik zal er niet meer gek van opkijken als ze de verkeerde sturen.. grmbl

En dat ik boos en lichtelijk irriteerd ben moet ik er natuurlijk niet bij vermelden..

1. Katarina:
    15 februari 2009
    Oh ik begrijp het helemaa zulke bandjes kunnen echt het bloed onder je nagels van daan halen. Mede door zoon bandje kon ik een tijdje paint it black niet meer aanhoren. Ik hoop dat je oplader snel jouw kant op komt. Gaat verder alles goed? -x- Kat